Friday 28 October 2011

REMPAH KEHIDUPAN

KISAH KEDUA
-peristiwa sewaktu menghantar customer ke ara damansara

saya mendapat trip menghantar customer waktu petang..seorang perempuan pertengahan umur tapi seksi...sebenarnya saya agak sukar kalau dapat customer mcm ni,bukannya saya tak bersyukur dengan rezki,tapi saya kurang selesa memandu dengan customer yang berpakaian seksi..hehehe tolong jangan paham dengan kenyataan saya..Apa yang saya maksudkan dengan sukar saya nak memandu adalah seperti ini
kebiasaan kalau wanita yang berpakaian seksi dan kaca mata hitam sentiasa di pakainya,firasat dan pebgalaman saya,wanita seperti ini sukakan perhatian dari lelaki...setiap gerak geri dia sukakan perhatian tapi saya tak suka memerhati tapi lebih suka bersembang dengan customer...pengalaman saya jika saya membawa customer memakai mini skirt,saya akan hati2 dengan mata saya bukan kerana saya nak melihat tapi saya takut cara pemanduan saya di salah ertikan dan menganggap saya mengambil kesempatan dan saya bila memandu akan suka melihat kedua2 cermin sisi saya dan cermin pandang belakang saya demi keselamatan customer saya
saya cuma berkongsi pengalaman dan saya harap cerita saya ni tidak di salah ertikan

KISAH KETIGA
-peristiwa menghantar customer ke bayu perdana,klang

saya membawa 4 orang muda yang baru pulang dari kundasang sabah...mereka berempat berjaya mendaki gunung kinabalu..kagum gak saya melihat kemampuan mereka..Tapi terlupa plak saya nak tanya mereka berempat ni orang yang ke berapa ribu yang sampai ke puncak gunung kinabalu tu...

dalam 4 orang muda ni ada seorang yang agak gempal tapi berjaya juga sampai ke puncak gunung kinabalu itu,tapi apa yang kelakarnya dia cakap dia adalah orang yang terakhir sampai ke puncak..maklum badan gempal nikan agak slow sikit stamina dia...mcm saya juga la..

mereka ni ambik pakej trus naik ke gunung dan hanya duduk d kota kinabalu untuk menunggu pulang sahaja...jadi sesiapa yang berminat dengan aktiviti lasak sepert jungle tracking,climbing n camping,boleh la mengambil pakej ini..sebab ianya bagus dan harga ok juga..tapi pakej ni ground sahaja ya..tiket flight tak masuk sekali

mereka suka dengan jungle tracking n climbing tapi saya beritahu mereka,saya pun afa aktiviti "ing" ni,aktiviti saya adalah "drivING"...always driving...heehehehe

No comments:

Post a Comment